Umiejętności psychologiczne w pracy menadżera

Kod szkolenia:

Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. Formularz pozwala na rejestrację do 5 osób. Przy większej liczbie osób prosimy kontakt.

Zgłoszenie na szkolenie
Zgłaszający (nazwa)*
Zgłaszający
Ilość osób (max 5)*
Kod Szkolenia*
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Uczestnik 1
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Uczestnik 2
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Uczestnik 3
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Uczestnik 4
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Uczestnik 5
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Oświadczenie dotyczące zwolnienia szkolenia z podatku VAT
Oświadczam, że udział w szkoleniu:*
Opłata za udział w szkoleniu
Cena netto*
Ilość osób*
Łącznie do zapłaty brutto:
Dane do wystawienia faktury
Nazwa*
NIP*
Ulica i numer domu/lokalu*
Kod pocztowy*
Miejscowość*
Odbiór faktury*
Adres email do przesłania faktury pdf:*
Adres pocztowy do przesłania faktury papierowej:*
Uwagi
Warunek zgłoszenia
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Szkolenie skierowane jest do:
• menadżerów, którzy pragną rozwinąć swoje umiejętności interpersonalne związane z zarządzaniem ludźmi,
• kadry kierowniczej, która chce zyskać wiedzę z obszaru psychologii relacji,
• do każdego, kto chce nauczyć się właściwie komunikować i prowadzić trudne rozmowy, oraz budować swój autorytet w oparciu o empatię.

Metody szkoleniowe: prezentacja, ćwiczenia, video, rundki, Q&A.

Cele szkolenia:
• rozwinięcie wiedzy dotyczącej komunikacji i jej wpływu na budowanie relacji i postrzeganie rozmówcy, wejście w świat komunikacji opartej na empatii czyli poznanie zasad komunikowania się ‘bez przemocy’ czyli NVC – Nonviolent Communication,
• zapoznanie się z typami osobowości Williama Marstona i przećwiczenie komunikatów empatycznych, w zależności od danego typu osobowości,
• poznanie psychologicznych przyczyn tworzenia się konfliktów oraz różnych sposobów udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz konkretnych schematów jak to robić,
• zapoznanie się z cyklem straty i żałoby Kubler – Ross, przećwiczenie trudnych rozmów z pracownikiem.

PROGRAM

  1. Jak miękkie kompetencje wpływają na budowanie autorytetu menadżera
  2. Jak budować zaufanie u podwładnych komunikując się w sposób empatyczny (NVC – Nonviolent Communication)
  3. Jak rozróżniać różne typy osobowości i dostosowywać do nich sposób komunikacji (4 style zachowań Williama Marstona)
  4. Jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, opartej na zrozumieniu emocji drugiej strony (reprymendy, pochwały, motywowanie, zmiany postaw)
  5. Jak udzielać psychologicznego wsparcia w trudnych sytuacjach (zwolnienie, strata bliskich, trudne sytuacje życiowe)
  6. Jak kształtować koherencję, rezyliencję i dobrostan pracowników
  7. Konsultacje, dyskusja

WYKŁADOWCA

Magdalena Wołkowicz – Life & Business Advisor. Certyfikowany doradca zawodowy i job coach (Studia podyplomowe na SWPS), certyfikowany counsellor (Studium w SPCh), absolwentka kierunku Zarządzanie ludźmi (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie), certyfikowany terapeuta TSR (LETSR), certyfikowany trener biznesu (House of Skills). Wykładowca SWPS, Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Technologii Informatycznych, Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. T. Korczaka w obszarze zarządzania ludźmi.

Od 15 lat specjalizująca się w realizacji projektów związanych z:

  • aktywizacją osób bezrobotnych, zwolnieniami monitorowanymi (outplacementami), rekrutacją metodami assessmentowymi, doradztwem zawodowym, psychometrią kompetencji,
  • projektowaniem i realizacją szkoleń biznesowych obejmujących tematykę związaną z: obsługą klienta, sprzedażą, zarządzaniem relacjami, asertywnością, zarządzaniem czasem, budowaniem zespołów, radzeniem sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym, efektywną komunikacją, negocjacjami, kierowaniem ludźmi, rozwojem trenerów,
  • coachingiem managerskim zarządów i kierownictwa firm i organizacji,
  • mentoringiem dla inkubatorów przedsiębiorczości i startupów,
  • poradnictwem psychologicznym i psychoterapią.
Termin i forma szkolenia, czas trwania oraz cena szkolenia – do uzgodnienia