Jak skutecznie w pięciu krokach znaleźć pracę

Kod szkolenia:

Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. Formularz pozwala na rejestrację do 5 osób. Przy większej liczbie osób prosimy kontakt.

Zgłoszenie na szkolenie
Zgłaszający (nazwa)*
Zgłaszający
Ilość osób (max 5)*
Kod Szkolenia*
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Uczestnik 1
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Uczestnik 2
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Uczestnik 3
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Uczestnik 4
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Uczestnik 5
Imię*
Nazwisko*
Telefon*
e-mail*
Oświadczenie dotyczące zwolnienia szkolenia z podatku VAT
Oświadczam, że udział w szkoleniu:*
Opłata za udział w szkoleniu
Cena netto*
Ilość osób*
Łącznie do zapłaty brutto:
Dane do wystawienia faktury
Nazwa*
NIP*
Ulica i numer domu/lokalu*
Kod pocztowy*
Miejscowość*
Odbiór faktury*
Adres email do przesłania faktury pdf:*
Adres pocztowy do przesłania faktury papierowej:*
Uwagi
Warunek zgłoszenia
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Szkolenie skierowane jest do:
• każdego, kto szuka pracy lub chce ją zmienić, ale już dawno nie poruszał się po rynku pracy i ma wiele obaw, i wątpliwości w związku z tym,
• każdego, kto ma poczucie bezskuteczności w poszukiwaniu pracy,
• każdego, kto często zmieniał lub tracił pracę, lub nigdy nie był z niej zadowolony.

Metody szkoleniowe: prezentacja, ćwiczenia, video, rundki, Q&A.

Cele szkolenia:
• znalezienie swoich mocnych stron i opisanie kompetencji przydatnych w przyszłej pracy z elementami psychometrii; zaprojektowanie dwóch scenariuszy karier: ambitnej złotej i spokojnej brązowej,
• poznanie tajników pracy rekrutera, nauczenie się tworzenia ciekawych dokumentów aplikacyjnych, zrozumienie co i kiedy warto umieszczać w cv, a co dyskretnie schować, uporządkowanie referencji, portfolio i innych elementów personal brandingu,
• poznanie różnych sposobów na docieranie do pracodawców, zapoznanie się z plusami i minusami każdego z nich, nauczenie się jak korzystać z rekomendacji czy poleceń,
• przećwiczenie elementów rozmowy rekrutacyjnej i negocjacji wynagrodzenia, zapoznanie się z różnymi innymi metodami rekrutacji i tym, jak się do nich przygotować,
• zrozumienie aspektów psychologicznych, pojawiających się różnych emocji podczas szukania pracy oraz wchodzenia w nowe środowisko.

PROGRAM

  1. Rola przekonań i sposobu myślenia i postrzegania rzeczywistości jako drogi do sukcesu lub porażki w obszarze zawodowym
  2. Jak i po co badać swoje kompetencje
  3. Jak odkrywać swoje mocne strony
  4. Jak zaprojektować swoją zawodową ścieżkę kariery, na co zwrócić szczególną uwagę przy jej wyznaczaniu
  5. Czy praca może być pasją lub czy można żyć z pasji
  6. Jak stworzyć interesujące dla pracodawców dokumenty aplikacyjne
  7. Jak i po co kreować swój wizerunek w sieci (w social mediach: Linekd in, Facebook, Instagram)
  8. Czy warto zbierać referencje, rekomendacje i polecenia, i jak je przekazywać potencjalnemu pracodawcy
  9. Formy i typy życiorysów (chronologiczny czy kompetencyjny?, na piśmie czy w formie video?)
  10. Jak i gdzie szukać ogłoszeń z ofertami pracy
  11. Jak czytać ogłoszenia, tak by zobaczyć czego w nich nie umieścili pracodawcy
  12. Jak komunikować się z potencjalnym pracodawcą
  13. Jakie są różne drogi do znalezienia pracy (polecenia, spotkania networkingowe, konferencje, telemarketing, doradztwa personalne, różne bazy danych)
  14. Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej (trudne pytania)
  15. Jak się pokazać pracodawcy (od najlepszej strony, a może nie?)
  16. O co pytać na rozmowie
  17. Jak negocjować wynagrodzenie
  18. Jak reagować na propozycję próbek pracy czy udziału w assessmencie (rekrutacja przez diagnozę kompetencji podczas zadań i odgrywania ról)
  19. Jak radzić sobie z różnymi emocjami w trakcie całego procesu szukania pracy
  20. Na co zwrócić szczególną uwagę w pierwszym okresie nowej pracy (onboardingu)
  21. Konsultacje, dyskusja

WYKŁADOWCA

Magdalena Wołkowicz – Life & Business Advisor. Certyfikowany doradca zawodowy i job coach (Studia podyplomowe na SWPS), certyfikowany counsellor (Studium w SPCh), absolwentka kierunku Zarządzanie ludźmi (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie), certyfikowany terapeuta TSR (LETSR), certyfikowany trener biznesu (House of Skills). Wykładowca SWPS, Uniwersytetu Warszawskiego, Wyższej Szkoły Technologii Informatycznych, Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. T. Korczaka w obszarze zarządzania ludźmi.

Od 15 lat specjalizująca się w realizacji projektów związanych z:

  • aktywizacją osób bezrobotnych, zwolnieniami monitorowanymi (outplacementami), rekrutacją metodami assessmentowymi, doradztwem zawodowym, psychometrią kompetencji,
  • projektowaniem i realizacją szkoleń biznesowych obejmujących tematykę związaną z: obsługą klienta, sprzedażą, zarządzaniem relacjami, asertywnością, zarządzaniem czasem, budowaniem zespołów, radzeniem sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym, efektywną komunikacją, negocjacjami, kierowaniem ludźmi, rozwojem trenerów,
  • coachingiem managerskim zarządów i kierownictwa firm i organizacji,
  • mentoringiem dla inkubatorów przedsiębiorczości i startupów,
  • poradnictwem psychologicznym i psychoterapią.
Termin i forma szkolenia, czas trwania zajęć oraz cena szkolenia – do uzgodnienia